عوارض قرص بن کلامید

عوارض قرص بن کلامید

پستتوسط farzaneh4551 » سه شنبه جولاي 24, 2007 2:02 pm

سلام

من قرص متفورمین بهم نساخت دکتر بن کلامید تجویز کرد این قرص را 6 روز است که میخورم و حدود 20 تا از قند مرا پایین اورده اما تمام وقت تا اثر دارو از بدنم برود سردرد شدید دارم از چشمم شروع تا پشت سر واقعا سردرد بدی دارم علتش چیست و چکار کنم (البته مبتلا به دیابت نوع 2 هستم)

مرسی
farzaneh4551
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: سه شنبه جولاي 24, 2007 1:57 pm

پستتوسط Dr.Watson » چهارشنبه جولاي 25, 2007 2:03 pm

چون قرص گلی بن کلامید بر خلاف مت فورمین باعث پایین افتادن قند خون می شود (به خاطر اینکه ترشح انسولین از لوزالمعده را بیشتر می کند)، ممکن است باعث سردرد هم بشود (سردرد یکی از علائم افت قند خون است). بنا براین سعی کنید تعداد دفعات اندازه گیری قند خونتان را بیشتر کنید و اگر می بینید که تعداد دفعات افت قند خونتان بیشتر شده با پزشکتان تماس بگیرید تا از میزان قرصتان کم کند.
موفقیت باعث شادی نمی شود بلکه این شادی است که موفقیت را در پی دارد. اگر به کاری که می کنید عشق بورزید حتما موفق خواهید بود.
Dr.Watson
Site Admin
 
پست ها : 1105
تاريخ عضويت: يکشنبه مه 06, 2007 8:15 pm

Re: عوارض قرص بن کلامید

پستتوسط FANOOSESHAB73LOVE » سه شنبه نوامبر 29, 2016 1:00 pm

باسلام
مادر من 42سالشه قرص متفورمین گلوکودر۵۰۰ و گلی بنکلامید۵رو مصرف میکنه یکدفعه تا حدودی لاغر شدند و احساس میکردن چیزی داره از داخل بدنش رو تکه تکه میکنه ..
:( در حال حاضر زانوی ایشون به همراه لگنشون بسیار درد میکنه و درد آن به کمرشونم میزنه با اینکه هیچ یک از مورد هایی ک باعث بشه کمرشون درد بگیره براشون به وجود نیومده در ضمن از وقتی هم ک کمرشون و لگنشون درد گرفته ترشحشون هم بسیار شده .سایتهای دیگ ک برسی کردم گفتم عوارض قرص گلی بنکلامید هست.خواستم نظر شماهم بدونم و اینکه چه اقدامی باید صورت بگیره برای ایشون...ممنون از زحماتتون
FANOOSESHAB73LOVE
 


بازگشت به عوارض

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان

cron